Kampanje ClassicM@RS Mercedes-Benz Classic
Mål: Skape oppmerksomhet med nytt, ekstraordinært design og gjøre Classic M@RS kjent for et bredt publikum.
Medier: Online, brosjyre, giveaways, HTML-nyhetsbrev
Kunde: Mercedes-Benz Classic
Målgrupper: Historisk interesserte, veteranbilinteresserte, bilinteresserte, journalister, ansatte i Daimler-konsernet
Spredning: Pilotprosjekt nasjonalt, deretter globalt
Mål: Skape oppmerksomhet med nytt, ekstraordinært design og gjøre Classic M@RS kjent for et bredt publikum.
Signifikant økning av allerede gode brukerantall.
Stråleeffekt på merket Mercedes-Benz.
Medier: Online, brosjyre, giveaways, HTML-nyhetsbrev
Språk: Tysk, Engelsk
Spesialiteter: Workshop om kommunikasjonskonsept, fremheving av USP, utvikling av claims ved bruk av kreativitetsteknikker med kunder.
Key Visual, oppbygging av en brukerdatabase, HTML-nyhetsbrev